Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice (OG 130/2000 Art 2 (1) lit. b).

Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Inainte de a trimite coletul de retur, va rugam sa va asigurati ca acesta respecta urmatoarele CONDITII:

In cazul in care doriti sa returnati unul sau mai multe produse, este necesar sa ne anuntati in termen de maximum 14 zile de la primirea coletului, apeland numarul de tel : 0743 881 192 sau o cerere in scris pe adresa de e-mail contact@extensiizencraiova.ro

Pentru retur cumparatorul are obligatia de a achita 10% din valoarea produsului cumparat. Aceasta valoare reprezinta cheltuieli de transport cu produsul si returul banilor catre client.

Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare  in care a fost livrat catre dv, insostit de factura si de certificatul de calitate in original. (Produsele purtate nu se schimba!!!)

Atentie! Daca ati indepartat  extensiile de pe suportul pe care sunt prinse pierdeti garantia! De asemenea retururile se pot face doar cu ambalajul original al produselor, copie dupa certificatul pe care l-ati primit si copie dupa factura!

Daca totusi ati indepartat extensiile din ambalaj si daca echipa noastra constata dupa o evaluare ca nu au fost folosite (spalate, vopsite, tunse, etc), veti fi anuntat in maxim 72 de ore de la constatare, si veti avea posibilitatea alegerii schimbarii produsului cu altul, sau veti primi banii inapoi.

Atentie!!! Produsele folosite (purtate, spalate, coafate) nu se schimba!!! 

Echipa noastra va face o evaluare atenta a produselor primite de la dvs.

Pentru a vedea culoarea si calitatea extensiilor este indeajuns sa le scoateti din plasticul transparent  si sa le comparati cu parul dvs.

In cazul in care produsul returnat nu este in stare corespunzatoare, va fi refuzat din motive de igiena.

Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (acest document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.

Pentru expedierea coletelor puteti folosi orice serviciu de curierat rapid, nu primim retururi prin Posta!

Nu se vor accepta coletele cu ramburs!

Nu ne asumam responsabilitatea pentru montarea extensiilor de tipul microring sau cheratina. Dupa ce extensiile au fost deja montate returul nu se mai poate face datorita faptului ca cheratina respectiv inelele extensiilor vor fi deteriorate.

In maxim 14 zile lucratoare de la data returnarii,  contravaloarea produselor va fi achitata cumparatorului prin Transfer Bancar in contul furnizat. Atentie! Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client. Restituirea sumei se refera strict la valoarea produselor comandate, nu si la cheltuielile legate de transportul produselor.

Nota! In cazul in care extensiile au fost scoase din ambalajul original si sigiliul a fost rupt, dar Nu au fost folosite (purtate, coafate, vopsite) si se doreste schimbul sau returnarea lor, se va percepe o taxa de 25% din valoarea produsului. Destinatia taxei este strict legata de readaptarea produsului – reambalare: ambalaj, timp de lucru.